Rahsia bahagian yang kiri - Kaum Hawa


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera | Seorang wanita adalah dari kejadian yang kiri.Bahagian yang kanan dikaitkan dengan kekuatannya dan kiri adalah kelemahannya.Masyarakat melayu dahulu menyatakan bahawa bahagian yang kiri adalah bahagian kelemahan kaum hawa dan mudah dirangsangkan.

Bahagian kiri adalah bahagian yang paling mudah untuk memayahkan kaum hawa,yang bisa menerbitkan,rasa gelisah serta ghairah nafsu jika di sentuh oleh kejadian yang kanan iaitu kaum adam.Undang-undang bagi alam yang mempunyai ketentuan umum,umpama magnet.

Di dalam ISLAM menyarankan agar memulai dengan bahagian yang kanan.Ini tidak bercanggah dengan rahsia bahagian yang kiri kerana dalam cara islam,akan di susuli pula ke bahagian yang kiri sebagai puncak rangsangan dan lubuk kelemahan nafsu kaum hawa.

Nafsu kaum hawa sememangnya beredar mengikut waktu,sukar untuk dipastikan dimana kelemahan berada pada suatu masa .Antara cara-cara yang baik ialah menyasarkan rangsangan ke bahagian yang kiri.Cari bahagian mana pada tubuh yang paling lemah serta terasa geli maka rangsangilah disitu.
Di bawah ini mungkin tersembunyi nafsu ghairah kaum hawa :

  • - Tepi leher sebelah kiri dan kawasan bawah telinga.
  • - Kawasan cuping telinga kiri dan seluruh telinga kiri.
  • - Tengkuk iaitu sebelah kiri di bawah rambut.
  • - Peha,iaitu sebelah dalam peha yang kiri.
  • - Buah dada serta putingnya yang sebelah kiri.
  • - Rusuk serta bawah rusuk yang kiri.
  • - Pinggul sebelah kiri,terutamanya kawasan tulang pinggul.
  • - Lubang telinga sebelah kiri ditiup dengan perlahan-lahan. 

    AWAS jika dilakukan dengan lembut dan berhati-hati maka mudahlah terangsang ghairah nafsu kaum hawa.Jutaan kemaafan di pohon terutamanya dari kaum hawa jika artikal ini tergangu emosi serta pada semua yang terbaca coretan ini.

    Artikel terkini terus ke inbox email anda :

    PENAFIAN ( DISCLAIMER ) : Pelbagai bentuk imej, gambar, artikel, video dan pautan yang terkandung dalam blog ini diambil dari sumber - sumber lain .Oleh yang demikian dengan itu HAK CIPTA / COPYRIGHT dimiliki sepenuhnya oleh pemilik sumber tersebut .

    0 Response to "Rahsia bahagian yang kiri - Kaum Hawa"

    Catat Ulasan

    Iklan Atas Artikel

    Iklan Tengah Artikel 1

    Iklan Tengah Artikel 2

    Iklan Bawah Artikel